Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Adventsfika hos Jonatan och Sebastian

Av Gustav & Filippa - 7 december 2008 22:28

I dag har vi varit hem till Jonatan och Sebastian på adventsfika. Det blev chokladbollar, saffranskaka och annat smått och gott. Roligast var nog ändå att leka med deras leksaker, särskilt bilarna såklart! Gustav  och Jonatan "räjsade" för fullt med bilarna och hade jättekul tillsammans. När vi skulle gå ville Gustav absolut stanna kvar och han hade då lätt bytt bort sina kära föräldrar mot en bil eller två...

I kväll har Filippa visat mamma och pappa att hon visst kan ligga på mage och hålla upp huvudet! Både hon och mamma och pappa blev jättestolta såklart!

/Gustav och Filippa genom mamma

ANNONS

Av Gustav & Filippa - Söndag 12 aug 21:45

Så var det söndag och äntligen dags för matchspel för både Gustav och Filippa igen. Filippa och hennes lag var först ut. De hade match borta och även om det började bra så blev det till sist förlust. Tjejerna hade dock ledningen ett tag och Filippa s...

Av Gustav & Filippa - Fredag 10 aug 23:00

I eftermiddags lämnade mamma och Filippa grabbarna hemma vid sina skärmar och drog ner på stan istället. Där blev det lite shopping och asiatisk buffé, inklusive sushi, till middag på en mysig restaurang. Kl 18.15 blev det sedan film på bio, närmare ...

Av Gustav & Filippa - Torsdag 9 aug 22:30

I kväll började fotbollsträningen för Gustav, Filippa och pappa igen. Egentligen var det träning redan i tisdags, men då hade vi annat för oss. Formen var inte direkt på topp, och inte konditionen heller, varken för Gustav eller Filippa. Det har ju v...

Av Gustav & Filippa - Måndag 6 aug 23:59

I morse när vi vaknade var pappa på jobbet sedan flera timmar tillbaka. Han började ju jobba i dag igen efter att ha haft några veckors semester. Mamma och vi barn höll oss dock sysselsatta utan pappa. Filippa bakade en kladdkaka nästan helt på egen ...

Av Gustav & Filippa - Lördag 4 aug 22:45

Igår var vi iväg på en liten båtuflykt. Vi tog färjan fram och tillbaka till Åland. På båten fikade vi, åt en jättegod buffé och shoppade såklart. Vi barn shoppade mest godis. Vi fick använda våra egna pengar, så det gällde att inte slösa för mycket!...